Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Η δήλωση του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη έμεινε στην ιστορία του twitter !

Ρεζίλι έγινε ο Michael που επίσης παραδέχθηκε ότι :  "είναι Υπουργός Ανάπτυξης στην χώρα της ύφεσης"!

Οι Έλληνες αν μην τι άλλο έχουμε χιούμορ και πολιτικούς που χαρίζουν το γέλιο απλόχερα …
Απολαύστε...
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είμαι άνδρας και το κέφι μου θα κάνω, και θα πω και μια κουβέντα παραπάνω.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati 30 προσκαλεσμένους είχα το βράδυ κύριε καθηγητά!Κι όλη τη νύχτα μ’είχανε βάλει κάτω & μου μαθαίνανε κουμ καν.
#De...
_diavasa_to_mnimonio_giati δεν διαβάζω εξωσχολικά…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati έτσι!
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν καταλαβα οτι το ειχαμε για σημερα κυρια.
#De_diavasa_to_mnimonio_giati είχε άλλες υποχρεώσεις ρε.
Κοιτούσε την Γιαδικιάρογλου, που κοιτούσε την Πετροπούλου..
#De_diavasa_to_mnimonio_giati ειπαν αυτοι αλλα εμεις ειπαμε οχι οχι αλλα αφου μετα επειδή. Αυτο ακριβως τιποτα αλλο
#De_diavasa_to_mnimonio_giati μπηκε ενα τεραστιο ρακουν στο δωματιο μου και…………
#De_diavasa_to_mnimonio_giati δεν άντεχα να βλέπω τη φάτσα του παπακωνσταντίνου να μου εξηγεί…
#De_diavasa_to_mnimonio_giati εκείνη τη μέρα πόναγε η κοιλίτσα μου

kontranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου