Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Καυτές αποδείξεις για την ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ του ΕΦΕΤ!

http://adena.gr



Το Wasabi είναι ένα εξαιρετικά καυτερό καρύκευμα. που προέρχεται και είναι πολύ γνωστό στην Ιαπωνία.
Η πάστα wasabi που αγοράσαμε στο Carrefour μάρκας Yutaka φέρεται να εισάγεται στην Ελλάδα από την kalamea Foods, σύμφωνα με την αυτοκόλλητη ετικέτα στο προϊόν. Και παρ ότι με τα απείρως μικροσκοπικά γράμματα, δεν δηλώνεται η χώρα προέλευσης, παρά μόνο το τηλέφωνο του εισαγωγέα (ούτε κάν η διεύθυνση) ,στο Ιντερνετ βρήκαμε την ιστοσελίδα της επιχείρησης που χαρακτηρίζει την σάλτσα σαν γιαπωνέζικη Κλικ.
Στην συσκευασία όμως σε...
όλες τις άλλες γλώσσες (εκτός από τα Ελληνικά) γράφει ότι είναι προϊόν ΚΙΝΑΣ. Με την βοήθεια μεγενθυτικού φακού επίσης βλέπουμε ότι τα ποσοστά των συστατικών είναι εντελώς διαφορετικά στην Ελληνική ταμπελίτσα. Π.χ. το ραπανάκι είναι 24,1% ,ενώ στα αγγλικά γραφεί Horseradish 21,7% (κλικ φωτό για μεγένθυση).
Όσο για τις λέξεις "ημερομηνία λήξης" υπάρχουν σε 7 γλώσσες , στα Ελληνικά όμως απαξιούν να το αναφέρουν. Και φυσικά μόνο στην Ελλάδα θα τολμούσε επιχείρηση να διαθέσει στην αγορά, ενα σχετικά πανάκριβο προιόν (43 γραμμάρια 3,22 ευρώ!!!) χωρίς καμία περιγραφή πάνω στη συσκευασία του προιόντος, που θα βοηθούσε τουλάχιστον στην ιχνηλασιμότητα σε περίπτωση "ατυχήματος".
Δεδομένου ότι οι ρίζες wasabi είναι δύσκολο να εξαχθούν από την Ιαπωνία, είναι γνωστό ότι στη Δύση οι περισσότερες από τις εμπορικές μάρκες πάστας και σκόνης wasabi, είναι απομιμήσεις (hon-wasabi), και στην πραγματικότητα αποτελούνται κυρίως από σκόνη χορσραντις ή μουστάρδας με τη χλωροφύλλη ως φυτική πράσινη χρωστική ουσία.
Μπορούν οι αξιότιμοι αρμόδιοι του ΕΦΕΤ να μας βεβαιώσουν ότι το εν λόγω προϊόν είναι αυθεντικό , η το αντίθετο?
Και γιατί στα Αγγλικά οι οδηγίες γράφουν ότι μετα το άνοιγμα η σάλτσα εκτός ότι πρέπει να διατηρηθεί σε ψυγείο, πρέπει να χρησιμοποιηθεί εντός 4 εβδομάδων, αλλά στα Ελληνικά παραλείπεται αυτή η σημαντική πληροφορία?
Οι τακτικοί αναγνώστες μας σίγουρα έχουν συμπεράνει κατα πόσο πρέπει να εμπιστεύονται τον ΕΦΕΤ, εμείς όμως θα εκτιμούσαμε την απάντησή του η την αντίδρασή του (εφόσον οι παρατηρήσεις μας είναι λογικές), και ευχαρίστως θα την δημοσιεύσουμε.
Εν αναμονή..
Κοινοποίηση
info@efet.gr

info@efpolis.gr

2 σχόλια:

  1. Να υποθέσω ότι κάνεις πλάκα. Θεωρείς δέιγμα ανεπάρκιας του ΕΦΕΤ στο ότι βρήκες ένα προιόν με ανακρίβιες στην ετικέτα? Έχεις συνειδητοποιήσει ότι στην αγορά τροφίμων κυκλοφορούν κυριολεκτικά δισεκατομμύρια διαφορετικά προϊόντα που είναι πρακτικά αδύνατο να ελεχθούν ένα-ένα. Κάνε για το θέμα καταγγελία στον ΕΦΕΤ και κρίνε την αποτελεσματικότητα του από τον τρόπο που θα ανταποκριθεί στην καταγγελία σου. Η κριτική σου είναι τόσο αστηρικτη και άδικη σαν να κατηγορείς για αναποτελεσματικότητα την τροχαία, γιατί είδες μια μέρα στο δρόμο ένα αυτοκίνητο που δεν άναβε το δεξί φλας. Έλεος πιά. Να λάβεις υπ' όψη σου ότι οι υπηρεσίες του ΕΦΕΤ είναι όλες υποστελεχωμένες, οι ελεγκτές δεν έχουν πληρωθεί τις εκτός έδρας μετακινήσεις τους από πέρσυ τον Ιούνιο και παρόλα αυτά προσπαθούν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους πολλές φορές ακτός ωραρίων και υποχρεώσεων να προστατεύσουν τον πολίτη. Δεν είναι όμως και Superman να ξέρουν όλες τις εττικές απ' έξω. Βέβαια θα μου πεις "Πως τους ξέφυγε ένα τέτιοιο προϊόν ευρείας κατανάλωσης όπως η πάστα Wasabi που τρώνε εκατομμύρια Έλληνες κάθε μέρα. Για αυτό σου λέω. Να υπάρχει αίσθηση του μέτρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο άνθρωπος ΠΡΙΝ στείλει την καταγγελία για το ΥΠΑΡΚΤΟ πρόβλημα στην επισήμανση, δημοσίευσε την καταγγελία του εδώ.
    Έχει την ΠΑΡΑΛΟΓΗ απαίτηση ο υποστελεχωμένος ΕΦΕΤ να ελέγχει τις χιλιάδες των επισημάνσεων με τους ελεγκτές του ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!
    Τον πληροφορώ λοιπόν ότι ο ΕΦΕΤ θα δράσει άμεσα και θα επιληφθεί του θέματος όπως πρέπει. τώρα που έλαβε γνώση δια της .. πλαγίας οδού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή