Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Η δημοσιογρα φάρα Γ. Παπαδάκου, δεν είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ?

 Γιατί λοιπόν όταν έχει "πρόβλημα" με συναδέλφους της, δεν απευθύνεται πρώτα στο συνδικαλιστικό της όργανο, αλλά  αμέσως αντιδρά με δικαστικές απειλές.

Τσαντίστηκε, γιατί  τόλμησε blog να αναρτήσει ( εκτός  από την άποψή του για το αμφιλεγόμενο τρόπο που ασκεί το λειτούργημά της) φωτογραφία της. Σκέψου να μην ήταν ρετουσαρισμένη, οι bloggers του  Fimotro θα αντιμετώπιζαν το εκτελεστικό απόσπασμα. Τι σου κάνει το καλάμι της παρουσιάστρια,ς σε μεγάλο (λέμε τωρα) Κανάλι? Διαβάστε την επιστολή διαμαρτυρίας της κ. Παπαδάκου προς το Fimotro, που εκτός των άλλων φέρεται να κόστισε την δουλειά συναδέλφου της , που δεν ακολούθησε πιστά (και ΤΥΦΛΑ) την γραμμή του ALPHA!

ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΧΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ-ΛΑΥΡΕΝΤΙΑΔΗ!

Η ...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ FIMOTRO ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΗΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ...
Πριν από λίγο η γνωστή δημοσιογράφος Γιάννα Παπαδάκου έστειλε επιστολή προς το Fimotro την οποία δημοσιεύουμε ολόκληρη :
"Με οργή και κατάπληξη διάβασα τα όσα...
εξυβριστικά, συκοφαντικά, ψευδή και κατάπτυστα γράφετε για το πρόσωπό μου με ανάρτηση μάλιστα και της φωτογραφίας μου, τα οποία προσβάλουν βάναυσα την προσωπικότητα μου ως ανθρώπου και συντάκτη και φέρουν το χαρακτήρα απειλής εναντίον μου με προφανή στόχο τον εκφοβισμό μου και τη φίμωσή μου. Για πρώτη και τελευταία φορά σας καλώ να αποσύρετε άμεσα τη σχετική ανάρτηση του κατάπτυστου κειμένου που με αφορά, διαφορετικά τα επόμενα λεπτά θα προσφύγω στον αρμόδιο εισαγγελέα. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου".
Αθήνα 2-4-2012
Για την Γιάννα Παπαδάκου
Ο πληρεξούσιος δικηγόρος
Νικόλαος Παπαδάκος Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
Σ.Σ. Fimotro : Αντί να διαμαρτύεστε σε εμάς κυρία Παπαδάκου, διαβάστε καλύτερα και με προσοχή το εξώδικο που σας έστειλε ο επιχειρηματίας Λ. Λαυρεντιάδης το οποίο αποτυπώσαμε στη δική μας ανάρτηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου