Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012
Όταν οι Πολυεθνικές επηρεάζουν την κοινή γνώμη με... κουπόνια...
Για μια βδομάδα σταμάτησε το Carrefour να επι-χορηγεί την ενημέρωση των Ελλήνων μέσου της φυλλάδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ , και η κυκλοφορία της κατρακύλησε.
Και να σκεφθεί κανείς η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ήταν εκτός μάχης.
Έτσι πάλι ο Αναστασιάδης κατέφυγε στον "προστάτη" του Γάλλο μεγαλομπακάλη, και τον ικέτεψε να ξανα-πριμοδοτήσει την εφημερίδα- διαφημιστικό φυλλάδιο, με εκπτωτικό κουπόνι για το Σούπερ Μάρκετ.
Σε λίγο τα Ιντερνετικά παρακλάδια του Πρώτου Θέματος θα γράφουν ότι η εφημερίδα πήρε τα...
σώβρακα στους υπόλοιπους ανταγωνιστές της ενημέρωσης.
Λες και οι αναγνώστες είχαν μαράζι να διαβάσουν για πολλοστή φορά το εμετικό γλύψιμο του Θέμου, προς το "επιτυχημένο" ιδιοκτήτη (φωτιά στα μπατζάκια μας klik) του...JUMBO
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου