Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Mιλένα Αποστολάκη «Στην πρώτη μου κοπάνα στο Λύκειο, έπεσα πάνω σε δημοσιογράφους»



Η ΦΑΙΗ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV την Μιλένα Αποστολάκη Υποψήφια Βουλευτή ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην Β΄ Αθηνών , σε μια μοναδική  συνέντευξη  αποκαλύπτει: «Στην πρώτη μου κοπάνα, πήγα στο κέντρο της Αθήνας και για κακή μου τύχη έπεσα πάνω σε δημοσιογράφους που με ρώτησαν για τα γεγονότα της Νομικής. Την άλλη μέρα η μάνα μου είδε την φωτογραφία μου στην εφημερίδα. Από...
τότε δεν ξαναέκανα κοπάνα».
Μιλάει ακόμη για την ζωή της, τα παιδικά και μαθητικά της χρόνια, τον γιο της και χαρακτηρίζει χαρισματικούς ηγέτες τον Ανδρέα Παπανδρέου και τον Ευάγγελο Βενιζέλο .

Μιλένα Αποστολάκη: «…  Έκανα κοπάνα στην 2α Λυκείου και πήγα με μια καλή μου φίλη στο Αιγαίον για λουκουμάδες και στην Πανεπιστημίου μας σταμάτησαν δύο δημοσιογράφοι από εφημερίδα με κασετοφωνάκι και φωτογραφική και μας ρωτήσανε για τα γεγονότα της Νομικής την εποχή του Πολυτεχνείου. Εγώ άρχισα να μιλάω και να με τραβάνε φωτογραφίες και την επόμενη μέρα γυρνώντας από το σχολείο μου λέει η μητέρα μου έχοντας ανοιχτή την εφημερίδα, πότε έγινε αυτό; Τελείωσα το Αρσάκειο και μετά μπήκα στην Νομική. Έπαιζα Μπάσκετ, μου άρεσε το αιφνιδιαστικό παιχνίδι, είχα πολύ καλό σουτ, Πήγαινα στο Καλλιμάρμαρο για τρέξιμο. Η οικογένεια μου ήταν της γνώσης. Η βασική αξία ήταν να έχουμε μόρφωση. Η μητέρα μου ήταν αυτή που καθόριζε την οικογένεια. Τελείωσα σχολείο θηλέων και μέχρι τότε ήμουν λίγο αγοροκόριτσο. Εντάχθηκα στο γραφείο του Ανδρέα Παπανδρέου το 1993. Ο Παπανδρέου είχε ισχυρή προσωπικότητα, ήταν μαγνήτης. Χαρισματικός είναι και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν χαρισματικοί ηγέτες. Πόσο μπορεί να εμπνεύσει η Μέρκελ; Διαβάζω τον γιο μου κάθε μέρα. Ο γιος μου είναι η απόλυτη προτεραιότητα μου. Διαβάζουμε κάθε βράδυ ένα βιβλίο, δύο σελίδες. Το τελευταίο βιβλίο που διαβάσαμε ήταν ο Δον Κιχώτης του Θερβάντες, φυσικά για παιδιά. Ο πάτος που πιάσαμε δεν πάει άλλο. Υπάρχει ουσιαστικός λόγος να έχουμε ελπίδα…»







                        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου