Επειδή στην επίσημη ιστοσελίδα δεν αναφέρεται το παραμικρό , θα ήταν χρήσιμο για τους εγχώριους και ξένους καταναλωτές να δημοσιευθούν τα ευρήματα της έρευνας που διενέργησε κλιμάκιο του ΕΟΤ στη Σκόπελο.
Η ανεπάντεχη θετική πρωτοβουλίου του Οργανισμού Τουρισμού βέβαια έγινε κατόπιν δημοσίευσης άρθρου στο Γερμανικό Τύπο όπου σύμφωνα με ρεπορτάζ ξένων δημοσιογράφων η Ελλάδα κατέχει τα πρωτιά και στα χειρότερα (από θέμα ασφάλειας) ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα.
Βέβαια όπως συμβαίνει στους ξαφνικούς ελέγχους άλλων υπηρεσιών (ΣΔΟΕ κ.λ.π) οι εμπλεκόμενοι επιχειρηματίες έλαβαν εγκαίρως το...σύρμα.
Παρ όλα αυτά...
σύμφωνα με τους ρουφιάνους (μας) ο ΕΟΤ βρήκε ελάχιστους που λειτουργούσαν σύμφωνα με την νομοθεσία. Εταιρίες που διαθέτουν 80-90 αυτοκίνητα και έπρεπε να έχουν τις αντίστοιχες εγγυητικές (παράβολα 100 ευρώ για κάθε όχημα) είχαν μόνο καμιά δεκαριά.
Όσο για το τεχνικό έλεγχο των οχημάτων πολλοί παρουσίασαν πιστοποιητικά από συνεργεία της Main Land, χωρίς ποτέ τα αυτοκίνητα να ταξιδέψουν θαλασσίως.
Ότι γίνεται δηλ. με πολλά από τα παμπάλαια Ι.Χ. του νησιού που περνούν tele- ΚΤΕΟ στην Στερεά Ελλάδα, ενώ άλλα δεν έχουν κολλήσει το γνωστό sticker εδώ και δεκαετίες (δηλ.ποτέ)...
Και ενώ κυκλοφορούν καθημερινώς και αδιαλείπτως στους ελάχιστους (ασφαλτοστρωμένους) δρόμους της Σκοπέλου, ποτέ δεν(έτυχε να) ελέγχθούν από την Αστυνομία.
Θα περιμένουμε λίγο μήπως και ο ΕΟΤ φιλοτιμηθεί να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους ποιες εταιρίες είναι αξιόπιστες, πριν το ανακαλύψουν οι ίδιοι με κανένα θανατηφόρο ατύχημα...
Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου