Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ρένα Δούρου «Όταν θες να αλλάξεις τον κόσμο πρέπει να ξέρεις οικονομία»

Η Φαίη Μαυραγάνη ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV την Ρένα Δούρου, Υποψήφια Βουλευτή Β΄ Αθήνας ΣΥΡΙΖΑ σε μια μοναδική  συνέντευξη  αποκαλύπτει: «Όταν θες να αλλάξεις τον κόσμο πρέπει να ξέρεις οικονομία». Μιλάει ακόμη: για την ζωή της, τους φίλους της, το ρόλο της γυναίκας στην πολιτική, αλλά και για την ενεργή συμμετοχή της στο ντοκιμαντέρ του Μάρκο Γκαστίν που σκιαγραφεί τις Ελληνικές εκλογές.
Ρένα Δούρου: «Έχω... πολλούς φίλους, είμαι πολύ κοινωνικός άνθρωπος. Το ζήτημα της ισότητας των δύο φίλων, θα πάει πίσω, θα θυσιαστεί. Χρωστάμε πολλά εμείς οι γυναίκες στην Αλίκη Μαραγκοπούλου. Μια γυναίκα που έχει μια αυστηρότητα, αυτόχρημα δεν είναι ούτε οι αντίπαλοι της ούτε ο περίγυρος της τόσο ευγενικός όσο ήσουν εσύ. Παλεύω για την στιγμή που αυτό που σε μένα έχει ένα ερωτηματικό, αλλά σε έναν άντρα είναι στιβαρότητα να θεωρείτε αυτονόητο. Ένα από τα πράγματα που πληρώνουμε και πληρώνουν οι πιο νέοι από μένα είναι η επαγγελματοποίηση της πολιτικής. Μεγάλωσα σε ένα σπίτι που ενώ οι γονείς μου δεν ασχολιόταν με τα κοινά είχαν όμως την πολιτική ως κάτι το σοβαρό.  Η μητέρα μου δεν εργάστηκε ποτέ είναι τώρα 74 ετών, κλασσική μητέρα. Ειδήσεις ήταν κάτι που βλέπαμε όλοι μαζί .Μικρή έμαθα να σέβομαι την υψίστη αξία. Θεωρώ ότι η λέξη πολίτης είναι Ελληνική πέρα ως πέρα. Είτε εκλεγώ είτε όχι δεν θα σταματήσω να ασχολούμαι. Έχω δουλέψει πολλά χρόνια στην διαφήμιση. Θα είναι πολύ δύσκολο Κοινοβούλιο. Είμαι γεννημένη το 1974. Ζούμε σε έναν κόσμο που οι γυναίκες πρέπει να είμαστε μονίμως όμορφες και νέες. Πήρα υποτροφίες γιατί εκμεταλλεύτηκα των βαθμό του πτυχίου μου. Έχω κάνει οικονομικά, διεθνή, διακυβερνητική. Όταν θες να αλλάξεις τον κόσμο πρέπει να ξέρεις οικονομία. Οι φίλοι μου είναι εγγράμματοι άνθρωποι μεγαλύτεροι και μικρότεροι σε ηλικία. Έχω ανθρώπους που συμβουλεύομαι. Είναι άνθρωποι σεμνοί. Ένας από τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες ο Μάρκο Γκαστίν μου έκανε πρόταση να βοηθήσω ουσιαστικά σε ένα ντοκιμαντέρ για τις Ελληνικές εκλογές, στην αρχή σκέφτηκα, αμάν big brother. Τελικά είναι κάτι πολύ σημαντικό. Είναι ένα ντοκιμαντέρ που σκιαγραφεί τις εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου