Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

7 ευρώ οι ξαπλώστρες στην παραλία και 4 ο καφές!


Σε πολλές παραλίες για να πιάσεις ξαπλώστρα, πρέπει να πληρώσεις 7 ευρώ. Και 4 ευρώ στοιχίζει ο καφές! Μιλάμε για πρωτοφανή εκμετάλλευση των παραθεριστών! Ο δημοσιογράφος Άγγελος Πυριόχος επισημαίνει σχετικά... "Ιούνιος μήνας και 40oC. Είναι δυνατόν; Ακόμα και ο καιρός είναι με τη Μέρκελ. Θέλει να μας καταστρέψει. Πώς να ανάψεις κλιματιστικό όταν ο λογαριασμός της ΔΕΗ περιμένει απλήρωτος στο τραπέζι; Τα ...λουλούδια θέλουν συνέχεια νερό, το περιβόλι ξεραίνεται, η ξαπλώστρα στην παραλίαέχει 7 ευρώ. Ελεος. Κάθονται οι ομπρελάδες και τις κοιτούν. Αδειες. 7 ευρώ, συν βενζίνη για να πας, έρχεται και η αχώνευτη πάνω από το κεφάλι σου «τι θα πάρετε;». «Σε λίγο, κορίτσι μου, ακόμα δεν άπλωσα την πετσέτα μου». Ερχεται σε λίγο, δεν ξεχνούν αυτές. «Τι θα πάρετε;». «Σε λίγο…». «Μα και πριν, σε λίγο μου είπατε». «Το δικό μου σε λίγο είναι μεγαλύτερο από το δικό σου». Φεύγει. Αλλά ξανάρχεται. «Τι θα πάρετε;». «Οπλο. Να σου ρίξω να ησυχάσω. Εναν ύπνο θα πάρω. Είναι υποχρεωτικό να πάρω κάτι; Δεν έδωσα 7 ευρώ για τη ρημαδοξαπλώστρα; Τι άλλο θες;». «Μα κύριε δεν σας πιέζω, με πιέζουν τα αφεντικά. Πάρτε κάτι θα με απολύσουν». 4 ευρώ ο καφές. Και ζέστη να πεθαίνεις. Τόλμησα να κουβαλήσω ομπρέλα σε παραλία. Την έστησα εκεί που τελείωναν οι ξαπλώστρες, άπλωσα και την πετσέτα μου, μια χαρά. Νόμιζα. Ωσπου ήρθε μια μπάλα στο κεφάλι μου. «Δεν πάτε να παίξετε πιο πέρα;». «Να πάτε σε ξαπλώστρα κύριε». Δούλευε στην παραλία ο τύπος. Αυτό κάνουν. Στέλνουν το προσωπικό να σε ενοχλήσει, να σε αναγκάσουν να πληρώσεις ξαπλώστρα. Και κάνει μια ζέστη. Μα… 7 ευρώ; Υπάρχουν και οι δωρεάν παραλίες. Παίρνεις κάτι και δεν σου χρεώνουν ξαπλώστρα. Υπάρχουν και ωραιότατα σημεία με θάλασσα σε κατοικημένες, προσβάσιμες περιοχές. Βρώμικες όμως και αφημένες στην τύχη τους. Για να πριμοδοτηθούν οι «άλλες». Δεν αλλάζει ο Ελληνας ακόμα και όταν χάνει τον Ελληνα. Κάποτε μου είπε ιδιοκτήτης πλαζ, όταν διαμαρτυρήθηκα για τις τιμές: έχω δύο διαμερίσματα στη Νέα Υόρκη να συντηρήσω".

1 σχόλιο: