Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Βίκυ Χατζηνασιλείου, έλεος πια με τη "ΛΑΡΑ" (wash ball)! Λαρομανιάσαμε!

Και ενώ  τα θύματα-καταναλωτές αναμένουν την Γραμματεία του Καταναλωτή και τους Επιστημονικούς Οργανισμούς να αποφανθούν  (αυτό που ο απλός κόσμος το'χει τούμπανο) ότι η μαγική μπάλα πλυσίματος χωρίς απορρυπαντικό ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ, οι μπλόγκερς και μόνο συνεχίζουν να κράζουν την αισχρή, παραπλανητική και  καταιγιστική διαφήμιση που πρωταγωνιστεί η Mis Viky Tapirame xontro paketo. Ypomouni.

Έλεος πια με τη "ΛΑΡΑ"! Λαρομανιάσαμε!

Πρόκειται για κακοήθη διαφημιστικό φασισμό! Εδώ κι ένα μήνα μας γίνεται  ανελέητη πλύση εγκεφάλου από κάποια τηλεοπτικά κανάλια με τη μπάλα πλυντηρίου τάδε, λες και απευθύνονται σε αυτιστικά.

Στις φωτογραφίες που παραθέτω έχω κόψει τα τηλέφωνα για να μη θεωρηθεί ότι διαφημίζω εμμέσως το απατηλό προϊόν. Διότι, δυστυχώς, η καχυποψία επερίσσευσε σε τούτη τη χώρα...

Όπως βλέπετε, ακόμη και...
αθώα μωρά επιστράτευσαν για να κερδοσκοπήσουν οι αδίστακτοι!
Αλλά και τη φύση χρησιμοποίησαν στην εικόνα δεξιά, που τάχα σώζεται χάρη στη μαγική μπάλα.
 Τέσσερα ολόκληρα λεπτά διαρκεί η συγκεκριμένη διαφήμιση που παρουσιάζεται στα τηλεοπτικά διαλείμματα, όταν οι άλλες διαφημίσεις διαρκούν μόνο μερικά δευτερόλεπτα.
 Πρέπει να έχουν ξοδευτεί πολλά εκατομμύρια ευρώ για το εν λόγω ανιαρό παραμύθι, που οδηγεί πολλούς, όπως εμένα,  στην απόφαση να μη χρησιμοποιήσουν ποτέ τη "μαγική" μπάλα, έτσι από αντίδραση στην κακοήθη υποβολή. Πρόκειται για κακόβουλο σφυροκόπημα του μυαλού μας και για υποτίμηση της νοημοσύνης μας.  
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΙΑ, πριν κάνετε κάποιους να παραμιλάνε "ΛΑΡΑ, ΛΑΡΑ"! Σας ακούσαμεεεε!
Θα μου πεις, γιατί δε χρησιμοποιείς το τηλεκοντρόλ; Διότι αι ημέραι πονηραί εισί, και σε κόβουν σε μια πολιτικο-οικονομική συζήτηση που είχες κρεμαστεί μπας και διαπιστώσεις καμιά χαραμάδα ελπίδας. Δε θέλεις λοιπόν να το ρισκάρεις, μήπως χάσεις κάτι σημαντικό. Γι' αυτό αναγκαστικά εγκλωβίζεσαι στη ΛΑΡΑ!!!  
Την αδίστακτη πλουτοκρατία, όμως, με ποια μπάλα πλυντηρίου θα την καθαρίσουμε; Δυστυχώς δεν έχει εφευρεθεί το κατάλληλο απορρυπαντικό για δαύτη...
Τι συμβαίνει, λοιπόν, με τη μπάλα αυτή; Μήπως πλασάρεται από εκείνους που δεν πληρώνουν τις διαφημίσεις διότι έχουν το πάνω χέρι στα ΜΜΕ;  Μήπως την απατηλή μπάλα τη διακινούν οι ίδιοι οι καναλάρχες;  Ή μήπως κάποιοι θέλουν να μας περάσουν το μήνυμα ότι είμαστε πολύ βρώμικοι και πρέπει να μπούμε ολόσωμοι στο πλυντήριο;  Άραγε δεν υπάρχουν άλλα αξιόλογα προϊόντα για να διαφημιστούν εκτός από τη μπάλα, που οδηγεί μάλιστα και σε αλληγορικούς συνειρμούς;
 Νισάφι πια με τη μπάλα! Θα έπρεπε να υπάρχει νόμος ώστε καμία διαφήμιση να μην υπερβαίνει τα τριάντα δευτερόλεπτα, διότι οδηγεί σε μαζική εξαπάτηση μέσω επικίνδυνης πλύσης εγκεφάλου.
 Κρίμα σ’ εσένα, Βίκυ Χατζηβασιλείου, που πούλησες τα τηλεοπτικά "πρωτοτόκια" σου στο Μαμμωνά, όχι βέβαια αντί πινακίου φακής, αλλά φαντάζομαι αντί πολλών αργυρίων...

Και σα να μην έφτανε το  ανελέητο σφυροκόπημα, για το οποίο θα έπρεπε να έχει επέμβει το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο και ο εισαγγελέας, αποδείχτηκε ότι πρόκειται περί απάτης! Δείτε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου