Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Φέρτε πίσω τον κυριούλη με τη μπάλα πλυντηρίου!


ΜΠΟΥΓΑΔΑ
Η κακή διαφήμιση είναι σαν την κακή κυβέρνηση: σου 'χει βγάλει την ψυχή, το προϊόν που παρουσιάζει είναι μια τεράστια εκδικητική «παντόφλα», ο πρωταγωνιστής έχει κάνει τα νεύρα σου χορδές για σαντούρι, ορκίζεσαι να τον «εξαφανίσεις» με το που πιάσεις το τηλεκοντρόλ / φτάσεις στην κάλπη, αλλά μετά αρχίζουν τα «μαγικά»...
Σου λείπει, τον ψάχνεις, τα στερητικά κοντρολάρουν τη μέρα σου. Ακριβώς ό,τι συνέβη σε μια ολοκληρη πολυκατοικία φουλ στα κορίτσια 60 και βάλε Μαΐων – μέσα κι εγώ – με τον κυριούλη της νανοβιονικής μπάλας πλυντηρίου.
Ναι, ναι! Αυτή που (σου) κάνει οικονομία στο απορρυπαντικό, που (σου) καβατζώνει μέχρι και...
1000 πλύσεις, χωρίς σαπουνάδες και μαλαχτικά και (σε) γλιτώνει από τις αλλεργίες και τα τρισκατάρατα παραμπένς.
Πού – είναι – αυτός – ο – τύπος;;; Μέχρι και πριν από δύο εβδομάδες, το Mega κυρίως, τον «έπαιζε» με συχνότητες πρωινής υπνοπαιδείας. Ανά 15’ – 20’ η μπάλα πλυντηρίου μπούκαρε στο σαλόνι σαν το φωτόσπαθο του Ουίντου και έκανε τα υπόλοιπα σαπούνια στο μπάνιο να τρέχουν ντροπιασμένα να βρουν τον Άρχοντα Σιθ.
Και μετά, παφ! Απεσύρθη ο κυριούλης με την αγγελοπουλική ομιλία («Για... μια... ακόμη... φορά... είμαι... κοντά σας, για να σας μιλήσω για μια συσκευή κα-τα-πλη-κτι-κή!  Η επιστήμη, αγαπητοί μου φίλοι, τα τελευταία χρόνια έχει προχωρήσει σε πάρα... πολύ... υψηλά... επίπεδα!!!»)!
ΚΥΡΙΟΣ

Εξαφανίστηκε το ουρί του Παραδείσου των απανταχού ταλαιπωρημένων από κακές μπουγάδες και τη θέση του πήρε η Βίκυ του «Πακέτου». Η Βίκυ Χατζηβασιλείου. Πιο μικροκαμωμένη από ποτέ, πιο 16:9 δεν γίνεται, με τον πιο κακό ήχο που υπήρξε ποτέ σε home made διαφήμιση. Αλλά δεν ήταν το ίδιο. Η παρουσιάστρια, καλή επαγγελματίας ασυζητητί, αλλά δεν έχει στο βλέμμα το νοιάξιμο του κυριούλη για τη (δικιά μου) μπουγάδα. Στην τελική, τα ρούχα της Βίκυς χωράνε στο πλυντήριο της Polly Pocket. Δεν ταυτίζομαι ως καταναλωτής. Ούτε εγώ ούτε τα κορίτσια της πολυκατοικίας.
Παίρνω σβάρνα το διαδίκτυο, τις ιστοσελίδες με cult διαφημίσεις , τα fora καταναλωτών, έχω ξαμοληθεί κανονικά να βρω τον κυριούλη που μου ‘ταξε οικονομία στο απορρυπαντικό και μετά εξαφανίστηκε σαν κάφτρα τσιγάρου μέσα στη νύχτα.
Σκασίλα μου που έχει γίνει της κακομοίρας από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αδιαφορώ αν είναι καθαριστικό της προκοπής η μπάλα και αν «ανοίξει» κατά τη διάρκεια της πλύσης και ξεχυθούν τα «σφαιρίδια» και μου μπιπ τον μηχανισμό του πλυντηρίου.
Το εννοώ: θέλω πίσω τον τύπο που γκάριζε μήνες τώρα μέσα στο σπίτι (μου) και (μου) τον εξαφάνισαν χωρίς καμία εξήγηση.
Ψάχνω να βρω την εταιρεία, τον εισαγωγέα, αυτόν που ντιλάρει θαυματουργές συσκευές με οζονισμένα νερά και έξυπνες μπάλες που εξουδετερώνουν «λαδιές» και «κρασίλες». Μούγκα, λέξη, που-θε-νά! Κρεμάω τις τελευταίες μου ελπίδες στο πανεπιστήμιο πληροφορίας που λέγεται YouTube και ω, της ελπίδας!
Κάποιος χρυσός άνθρωπος έχει ανεβάσει βιντεάκι (καταγγελτικό, αλλά δεν έχει να κάνει) και βοηθιέμαι με τα στοιχεία της εταιρείας.
Τηλεφωνώ με διάθεση να τους ζητήσω τα ρέστα για την «εξαφάνιση» του ανθρώπου μου, αλλά η υπάλληλος είναι πολύ Σοβιέτ για τον τσαμπουκά μου.
«- Τί θα θέλατε;»
«- Το όνομα του κυρίου που κάνει τη διαφήμιση με τη μπάλα, μπλα, μπλα, μπλα...»
«- Λυπούμαστε! Δεν το γνωρίζουμε! Κι αυτός υπάλληλος είναι που εργάστηκε για τη διαφήμιση».
Ένα, δύο, τρία χαστούκια, πόσα ν’ αντέξεις; Και δεν τον ξέρουν και δεν φρόντισαν να τον μάθουν και είναι υπάλληλος. Ποιος; Ο αρχοντάνθρωπος με τη στεντόρεια φωνή.
Βάζω χέρι στη μέση και επιμένω.
«- Και για την κα Χατζηβασιλείου τα ίδια θα μου λέγατε;»
«- Η κυρία Χατζηβασιλείου είναι γνωστή. Τι να σας πω; Και να ξέρετε, εδώ είναι το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας . Κανένα απ’ τα παιδιά δεν μπορεί να βοηθήσει σ’ αυτό που ψάχνετε!».

ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Απελπισία. Τον κρύβουν, είναι σίγουρο! Αν δεν ντρεπόμουν θα έκανα follow την κυρία Χατζηβασιλείου στο Twitter να τη ρωτήσω. Το ‘χουν κάνει κι άλλες και πάντα ευγενής και καταδεχτική η παρουσιάστρια απαντά για τις ευεργετικές ιδιότητες της μπάλας. Ακολουθεί απόσπασμα από το Twitter της κυρίας Χατζηβασιλείου:
«....// 10 Μαΐου 2012 στις 13:54
Βίκη γειασου. Θα ήθελα να σε ρωτήσω για την Λαρα αν όντως ειναι τόσο καλή όπως μας λές στην διαφήμιση. Εχω εμπιστοσήνη σε σένα και θα ήθελα να μου πεις την αλήθεια. Καταλαβαίνεις η οικονομική κατάσταση όλων μας είναι δύσκολη. Εχω μεγάλη οικογένεια και αν όντως ειναι καλή η Λαρα θα με βοηθούσε. Περιμένω απάντηση σου. Ευχαριστώ.
Βίκυ Χατζηβασιλείου // 8 Ιουνίου 2012 στις 11:34
Πραγματικά θα κάνεις οικονομία! Καθαρίζει τέλεια με ελάχιστο απορρυπαντικό και γλυτώνεις κι από αλλεργίες που προκαλούνται από τα χημικά!».

Τώρα, καταλαβαίνω πολλά. Το «πώς» η Ελλάδα τρώει τα ταλαντούχα παιδιά της. Το πως μας μπουγαδιάζουν στο όνειρο: αυτό(ς) που βλέπουμε – όπως όλα τα ιδανικά -δεν υπάρχει, είναι άπιαστος. Με πιάνουν κι άλλες φοβίες. Μήπως έληξε το συμβόλαιο του με την εταιρεία και δεν τον ξαναδώ; Μήπως δεν υπάρξει άλλο προϊόν – θαύμα που θα (μου) κάνει ποδομασάζ και καφέ 2 ώρες πριν το σκεφτώ; Άραγε τι να σκέφτεται αυτός ο κυριούλης για το εκλογικό αποτέλεσμα; Τί να ψήφισε χθες;
Αφιλότιμη χώρα. Μας κάνεις πλύση εγκεφάλου για καθαρότερες μπουγάδες και μετά εξαφανίζεις τον «ευαγγελιστή» σου!  
http://www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου