Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Ο Μπέος τα είπε…(video)


Απαντήσεις θα υπάρξουν από όσους μιλούσαν για την κάθαρση;
Μια ζεστή και ανθρώπινη υποδοχή επεφύλαξαν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού Βόλου στον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ Αχιλλέα Μπέο στο «Ξενία».

Εκατοντάδες φίλοι, προσφέροντάς του λουλούδια, πήγαν να ακούσουν τον πρώην ηγέτη της ομάδας τους για τα όσα βίωσε και όσα έγιναν σε βάρος του ίδιου, αλλά και του Ολυμπιακού Βόλου.

«Όλα ήταν μια σκευωρία» τόνισε ο Αχιλλέας Μπέος, «χωρίς... κανένα στοιχείο έπαιξαν μια συμπαιγνία σε βάρος μου και της ομάδας».

Ο Αχιλλέας Μπέος διάβασε την επιστολή που έστειλε στον Άρειο Πάγο. Μεταξύ άλλων ανέφερε, πως σε πολλά συμβάντα οι δικαστές δεν έκαναν το καθήκον τους, ελπίζοντας πως στην δική του υποθεση θα δικαστεί από άξιους ανθρώπους.
«Μαλ..ας είναι ο Κασιδιάρης. Δεν έριχνε άλλο ένα χαστούκι στην Καννέλη; Αυτοί μας έχουν φέρει μέχρι εδώ», είπε ξεκινώντας, όσον αφορά στο πολιτικό καθεστώς.
Για τα ΜΜΕ: «Μετά την σημερινή συνέντευξη Τύπου να μην ασχοληθούν ξανά μαζί μου. Μοναδικός μου σκοπός είναι η αποκατάσταση του ονόματος των παιδιών μου. Δεν θα ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο μέχρι να καθαρίσει το όνομά μου».

«Ευχαριστώ όλους τους φίλους και συνεργάτες που στάθηκαν δίπλα μου και την οικογένειά μου. Κυρίως τη γυναίκα μου, η οποία μου στάθηκε πολύ. Είχα πει πως ομάδα μου είναι ο Πανιώνιος. Ο κόσμος του Ολ. Βόλου είναι όμως μέσα στην καρδιά μου. Αν επιστρέψω στο ποδόσφαιρο θα το κάνω για τη γεννέτειρά μου».

«Ήμουν όμηρος, όχι κρατούμενος»
«Η ομιλία μου είναι αλήθειες και τίποτε άλλο. Οι συνήγοροί μου ήταν αντίθετοι με τη σημερινή ομιλία μου, όμως έπρεπε να πω την αλήθεια. Δεν είναι επικοινωνιακό παιχνίδι. Στερήθηκα το βασικό δικαίωμα».

«Με απήγαγαν ως όμηρο στις φυλακές Ναυπλίου, τουλάχιστον αυτό βίωσα εγώ. Είναι άρρωστο το πολιτικό κατεστημένο και ψάχνουν εξιλαστήρια θύματα. Ένα από αυτά είμαι εγώ. Αυτό γιατί ήμουν πάντα απέναντί τους. Ο Γιώργος Παπανδρεόυ ήταν ο πιο αποτυχημένος Πρωθυπουργός της χώρας. Διαμορφώθηκε η κατάλληλη περιρρέουσα ατμόσφαιρα και χωρίς στοιχεία με προφυλάκισαν».

«Επιστράτευσαν ψευδομάρτυρες και δικαστές και η δικαιοσύνη συμμετείχε σε αυτό το βρώμικο παιχνίδι. Μπορεί και εν γνώση της».

«Αναφέρθηκε κλήση μου σε άγνωστο πρόσωπο που τον φωνάζω Φιλιππίδη. Είπαν πως είναι ο Μαρινάκης. Δε μπορείτε να φυλακίζετε άτομα επειδή μίλησα με κάποιον. Βρείτε στοιχεία που να αναφέρουν ποιον εκβίασα, ποιον «λάδωσα», σε ποια εγκληματική οργάνωση συμμετείχα».
«Γιατί έγινε επιλεκτική απομαγνητοφώνηση; Ποιους προσπαθούν να καλύψουν; Επιλεκτικά κάποια πρόσωπα. Επιχειρηματίες; Πολιτικούς; Μήπως τον Νικόλα Πατέρα;»
«Η αποτυχημένη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ γνωρίζει πως έχει η υπόθεση. Όταν βγήκαν οι αγανακτισμένοι τότε ξέσπασε το "σκάνδαλο" του Ολ. Βόλου και πήγα φυλακή. Με τη δήθεν κάθαρση του ποδοσφαίρου.

Ο Δαλούκας με τον Πατέρα ξεκίνησαν την όλη υπόθεση. Τιμώρησαν εμάς και την ομάδα μας χωρίς αποδείξεις γιατί έτσι έπρεπε. Η ΕΠΟ είναι ανήμπορη να αντιδράσει. Ο Πατέρας κατέγραψε συνομιλία με την Πιλάβιο και έσβησε τη φωνή του. Καταργήθηκε το αυτοδιοίκητο και πέρασε το ποδόσφαιρο στην Κυβέρνηση. Πρέπει να παραιτηθεί ο Πιλάβιος».

«Για ποιο ποδόσφαιρο μιλούν; Για αυτό που έχουν διαλύσει; Αυτό που ούτε τα έξοδα μετακίνησης δεν έχουν οι μικρότερες ομάδες; Πως επιτρέπεται να συμμετέχουν ομάδες που χρωστούν στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα; Ξέχασα όμως, κάνανε κάθαρση, με έβαλαν φυλακή».
«Ο Κος Γερουλάνος, το παιδί της μαμάς, η ο Κος Μπιτσαξής, ο τζογαδόρος που ήταν στα καζίνο θα καθαρίσουν το ποδόσφαιρο»;

«Σε όποια ομάδα και αν πήγα την έβγαλα ασπροπρόσωπη»
Για Πανιώνιο: «Όταν ανέλαβα τον Πανιώνιο χρωστούσε σε όποιον μιλούσε ελληνικά. Τον έκανα να παίζει στην Ευρώπη και μεταβιβάστηκε στον Τσακίρη το 2006 με αξιόλογο δυναμικό. Από 'κει και πέρα παραπέει η ομάδα».
«Στον Ολ. Βόλου ήρθα το 2008 σε μία ομάδα που ήταν υπό διάλυση. Ξέρετε όλοι τί έκανα. Μία ομάδα μοντέλο που κέρδισε τον σεμβασμό σε Ελλάδα και Ευρώπη. Αυτός είμαι εγώ και έχω κριθεί από όλους. Η σημερινή παρουσία τόσου κόσμου είναι η απάντηση σε όλους αυτούς που με δίκασαν».
«Καθημερινά με έκαναν να σκέφτομαι να γίνω μετανάστης. Να απαρνηθώ την πατρίδα μου. Όμως δεν είναι δικό τους μαγαζάκι η Ελλάδα. Κοροϊδεύουν τον κόσμο. Δύο παρέες κυβέρνησαν την πατρίδα μας και κάνουν ό,τι θέλουν. Τι γίνεται με τους Βαρώνους των ΜΜΕ;».

«Στην γειτονική Τουρκία καταγράφηκαν συναλλαγές και καταθέσεις σε λογαριασμούς. Μόνο οι υποκλοπές τηλεφωνικές δεν ευσταθούν. Στην Ιταλία ομολόγησαν πως χρηματίστηκαν διαιτητές και παίκτες. Στην Ελλάδα μας; Στην χώρα του πολιτισμού που γέννησε την δημοκρατία; Ντροπή σας...»
«Αυτά που βίωσα δεν μου επιτρέπουν να έχω εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη. Ελπίζω να κριθώ από κάποιον που δεν φοβάται το πολιτικό σκηνικό. Ελπίζω πως θα λάμψει η αλήθεια. Ο κόσμος που ήρθε εδώ σε εμένα δεν έχει ακούσει ψέματα από εμένα. Δεν τον παραπλάνησα. Ξέρει την αλήθεια. Τους ευχαριστώ όλους».

Στη συνέχεια, ο κ. Μπέος είπε «Δεν θα αποδείξω εγώ το αυτονόητο, την αθωότητά μου. Αποδείξτε εσείς! Ποιόν εκβίασα; Ποιόν απείλησα; Ποιόν εξαπάτησα; Με ποια στοιχεία; Υπάρχει ένας έστω μάρτυρας που να καταθέτει ότι εκβιάστηκε από μένα; Ότι πήρε χρήματα; Ότι εξαναγκάστηκε σε κάποια παράνομη συμπεριφορά; Βρέθηκε μαύρο χρήμα στο όνομά μου για να δικαιολογεί ανάλογες κατηγορίες; Με το «κάπου άκουσα, κάποιος μου είπε» δεν μπορεί να φυλακίζονται άνθρωποι.

Και βέβαια, βρείτε την εγκληματική οργάνωση που «δημιούργησε» με τη φαντασία της η ευφυέστατη κυρία Εισαγγελέας.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα, γιατί δεν υπάρχει τίποτα και θα είστε συνέχεια εκτεθειμένοι.
Ας φτάσει αυτή η υπόθεση στο ακροατήριο το συντομότερο δυνατόν, ώστε να λάμψει η αλήθεια και να αποκατασταθεί η αδικία. Έως τότε, θα συνεχίζω να φωνάζω δυνατά για την αθωότητά μου!

Το ερώτημα όμως είναι με τι στοιχεία και με ποιους μάρτυρες;
Σε τηλεοπτική εκπομπή, ο γνώστης και κριτής όλων, μόνιμος θαμώνας των τηλεπαραθύρων κ. Αλέξης Κούγιας, ομολόγησε ότι ίδιος και ο κ. Μπιτσαξής συνεργάστηκαν ώστε να βοηθήσουν την κυρία Εισαγγελέα να δέσει την υπόθεση.
Οι χθεσινές δηλώσεις του Αλέξη Κούγια που φιλοξενηθήκαν από το σύνολο των ΜΜΕ ότι «τους εχθρούς μου τους στέλνω φυλακή» δικαιώνουν απόλυτα όλους τους ισχυρισμούς μου. Ο κόσμος όμως αναρωτιέται με ποια ιδιότητα μπορεί και στέλνει ανθρώπους στη φυλακή, ακόμη κι αν πρόκειται για εχθρούς του. Η δικαιοσύνη δεν θέλει να μάθει με ποιο δικαίωμα ο Αλέξης Κούγιας τους εκθέτει;

Θα πρέπει να επισημάνω σε αυτό το σημείο, ότι γνωρίζω ονόματα και καταστάσεις που έπαιξαν σημαντικό ρόλο, προσπαθώντας να επηρεάσουν δικαστικές συνειδήσεις εις βάρος μου!

Ένα από αυτά είναι του απερχόμενου πρώην υπουργού Δικαιοσύνης κυρίου Καστανίδη! Όλοι μας κρινόμαστε και ο κύριος Καστανίδης έχει ήδη κριθεί, όπως και το πρώην κόμμα του καθώς και το νυν!

Ο ελληνικός λαός δεν θα τους ξεχάσει ποτέ!
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν κάποιοι, που βιάστηκαν να χαρούν, ότι η Ε.Υ.Π. συνέχισε να καταγράφει συνομιλίες και μετά τον Απρίλιο του 2011, όπου εκεί πλέον μπορείς ξεκάθαρα να διαπιστώσεις ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της σκευωρίας.

Αυτά τα CD θα παραδοθούν πολύ σύντομα στην Πρόεδρο και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

Αλήθεια, αναρωτήθηκε τότε κανείς και ιδιαίτερα οι αμερόληπτοι δημοσιογράφοι που μοίραζαν κατηγορίες, βγάζοντας καθημερινά αναληθή δημοσιεύματα, ποια είναι τα αδικήματα και πώς προέκυψαν όλες αυτές οι απομαγνητοφωνήσεις; Τηρήθηκε η διαδικασία που προβλέπει ο Ν.2225/1994 αλλά και όλες οι διατάξεις του; Γιατί έγινε επιλεκτική απομαγνητοφώνηση; Πού βρίσκεται το σύνολο των καταγεγραμμένων συνομιλιών; Ποια αρχή και ποια πρόσωπα έκαναν αυτή την απομαγνητοφώνηση; Ποιος έδωσε την εντολή; Γιατί οι εκθέσεις της ΕΥΠ είναι ανυπόγραφες; Ποια ήταν τα κριτήρια της επιλογής των συνομιλιών; Ποιους προσπαθούν να καλύψουν;

Μήπως πολιτικά πρόσωπα, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, όπως ο Νίκος Πατέρας;

Γιατί, ενώ με αίτηση των συνηγόρων μου εδώ και 11 μήνες ζητάμε, με τη δικαστική συνδρομή, την επίσημη πραγματογνωμοσύνη, αυτή δεν έχει γίνει ακόμη; Μα βέβαια γιατί πρόκειται για συρραφή τηλεφωνικών συνομιλιών μου. Για να καταλάβετε, από μία συνομιλία μου πραγματικής διάρκειας 2 λεπτών παρουσιάστηκαν αποσπασματικά μόλις 40 δευτερόλεπτα, κομμένα και ραμμένα, όπως τους βόλευε, ενώ αποκρύφτηκαν σκοπίμως άλλες συνομιλίες μου που αποδεικνύουν την αθωότητά μου. Είναι ξεκάθαρο ότι η υπόθεση βρωμάει από όπου και αν τη δει κανείς.
Δυστυχώς όμως, η αποτυχημένη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αν και γνωρίζει ότι όλη η υπόθεση είναι αίολη, παράνομη και πέρα για πέρα άδικη, δεν διστάζει με δικτατορικό τρόπο και για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους να αποπροσανατολίσει την Κοινή Γνώμη.

Όλοι θα θυμάστε τον Ιούνιο και Ιούλιο του 2011 με τα μεσοπρόθεσμα και τα μνημόνια και τη λαοθάλασσα των αγανακτισμένων πολιτών που ξεχύθηκαν στο Σύνταγμα. Παίζουν το τελευταίο τους χαρτί. Προσπαθούν με επικοινωνιακά τρικ να αλλάξουν την εικόνα, να κρύψουν την πολιτική τους ανικανότητα και αποφασίζουν να διαλύσουν μια υγιή ομάδα, τον Ολυμπιακό Βόλου και να στείλουν εμένα στη φυλακή.

Η απόφαση λαμβάνεται από το γραφείο του πιο αποτυχημένου πολιτικού, του Γιώργου Παπανδρέου, που μαζί με τους Γερουλάνο, Νικητιάδη και Μπιτσαξή ξεκινάνε ένα βρώμικο παιχνίδι με πρόσχημα τη δήθεν κάθαρση και εξυγίανση του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Σύμμαχοί τους, γιατί ο καθένας έχει τους λόγους του, ο Νίκος Πατέρας, ο άνθρωπος με τη συρραφή κασετών, που ξεκίνησε αυτήν την ιστορία με τον Γιώργο Δαλούκα, στον οποίο θα αναφερθώ πιο κάτω, καθώς και ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας, ο οποίος συμμετέχει στην όλη παράνομη διαδικασία, εξυπηρετώντας τα βρώμικα σχέδια της κυβέρνησης, αλλά συγχρόνως και ιδιοτελείς σκοπούς.

Σ΄ αυτή την υπόθεση, πρέπει να συμμετέχουν και αθλητικοί εισαγγελείς, οι οποίοι έχουν διοριστεί από τον Μπιτσαξή, τον τέως Γ.Γ. Αθλητισμού. Ο διορισμός τους στην ΕΠΟ έχει επιβληθεί και συμμετέχουν σ’ αυτή την πρωτοφανή συνωμοσία για τα ελληνικά δεδομένα, αφού αισθάνονται υποχρεωμένοι.

Και αρχίζουν τα παρατράγουδα. Όλοι θα θυμάστε τις τραγελαφικές καταστάσεις που ζήσαμε στο χώρο του ποδοσφαίρου. Παραβλέπουν νόμους, διατάξεις και καταστατικά, για να απαγγείλουν κατηγορίες σύμφωνα με τις εντολές του Υπουργού αθλητισμού αλλά και να καλύψουν συγχρόνως ψευδομάρτυρες και συνεργάτες που χρησιμοποίησαν, όπως ο Αλέξης Κούγιας».

«Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν» συνέχισε ο κ. Μπέος, « η αποκαλούμενη «κάθαρση» του επαγγελματικού ποδοσφαίρου ήταν μία φαρσοκωμωδία, μία αποτυχία της κυβέρνησης, όπως αποτυχημένος ήταν και ο πρωθυπουργός της, Γιώργος Παπανδρέου, που καυχιόταν ακόμα και μέσα στη Βουλή, δήθεν για τη μεγάλη κάθαρση.

Συνεχίζοντας τη συνέντευξη του ο κ. Μπέος ανέφερε πως «Στο MEGA, διέκοψε τη ροή της εκπομπής του ο Πρετεντέρης, για να μεταδώσει την ευχάριστη και καλά είδηση, ότι προφυλακίστηκε ο Αχιλλέας Μπέος!
Ντροπή σου ρε λαμόγιο!

Πως μπορεί η είδηση προφυλάκισης ενός αθώου και οικογενειάρχη να χαρακτηρίζεται ως ευχάριστη, όταν αυτός δεν έχει καν δικαστεί και καταργείται, κατά συνέπεια, με το έτσι θέλω, το τεκμήριο της αθωότητας;
Αλλά τέτοια γραμμή είχε, αυτά θα έλεγε!

Και επειδή αναφερόμαστε στο MEGA, όπου επί 9 συνεχόμενους μήνες κόπτονταν για τη στημένη κάθαρση του ελληνικού ποδοσφαίρου, τους καλώ να κάνουμε μία εκπομπή σε ζωντανή μετάδοση, για να μάθει ο κόσμος τα κατορθώματα του Νίκου Πατέρα και των πραγματικών υπευθύνων, ο οποίος διαχειρίστηκε 150.000.000 ευρώ, άφησε καμένη γη και που, εντέχνως, καλύψατε.
Ενδεικτικά, την περίοδο 2009-2010, στους αγώνες Ηρακλή – Ολυμπιακού, Γιάννενα – Ολυμπιακού, Ολυμπιακού – ΠΑΟΚ, ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκού και Λάρισας – Παναθηναϊκού, διαιτητής ήταν ο κ. Δαλούκας.
Κι αν όντως η πολιτεία και η δικαιοσύνη γυρεύουν την αλήθεια, ας κάνουν λοιπόν τον κόπο,
Πρώτον,
να γίνει άρση απορρήτου για να διαπιστωθεί με ποιον συνομιλούσε ο κ. Δαλούκας πριν και μετά από αυτούς τους αγώνες.
Δεύτερον,
οφείλει να ελέγξει τους τραπεζικούς λογαριασμούς του συγκεκριμένου διαιτητή και των συγγενικών σε αυτόν προσώπων.
Τρίτον,
ο άνθρωπος που έδωσε την εντολή για το ξυλοδαρμό του Κύρου Βασάρα και η υπόθεση αυτή περιέργως έχει αποσειοποιηθεί, είναι ο ίδιος που έδωσε την εντολή για το ξυλοδαρμό του διαιτητή Αμπάρκολη, μετά τον αγώνα Παναθηναϊκού - Αστέρα Τρίπολης.

Είναι ειλικρινά ντροπή να μιλάνε για κάθαρση και αδέκαστη εφαρμογή των νόμων, αυτοί που έχουν διαπράξει αίσχη με την ανοχή των πολιτικών και μέρους του δικαστικού συστήματος, αλλά δυστυχώς ελέγχουν τα ΜΜΕ που τους καλύπτουν.

Όσο για το παιχνίδι Ξάνθη - Παναθηναϊκού, όπου κάποιοι αποκόμισαν 13.000.000 ευρώ, όπως έχει δημοσιευτεί ήδη άλλωστε, δεν γίνεται κανένας λόγος.
Θα παραγραφεί και αυτό, όπως γίνεται συνήθως, όταν εμπλέκονται δυνατοί και επώνυμοι.
Δεν πρόκειται να συνεχίσω άλλο, θα πω μόνο κάτι τελευταίο και θα κλείσω:

Πρόκειται για εμβάσματα 950 φυσικών προσώπων, μια λίστα που περιέχει ονόματα παραγόντων, πολιτικών και δημοσιογράφων, όπως προκύπτουν από την Τράπεζα της Ελλάδος. Τι έγινε; Η υπόθεση μπήκε στο αρχείο γιατί δεν βόλευε, ή επειδή δεν υπήρχε μέσα σε αυτές το όνομα του Αχιλλέα Μπέου και του Ολυμπιακού Βόλου;
Για ποια κάθαρση και εξυγίανση μιλάτε; Ποιόν κοροϊδεύετε όλοι εσείς που συμμετείχατε σ΄ αυτήν την κατάφωρη αδικία, καλύπτοντας έτσι τις φασιστικές νοοτροπίες της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, που μέχρι και τον Μισέλ Πλατινί επιστράτευσε, για να ξεχάσει ο κόσμος τα ουσιαστικά και σοβαρότερα προβλήματα; αναρωτήθηκε ο πρώην Πρόεδρος της ΠΑΕ.

«Αν δε δικαιωθώ θα καταφύγω στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια»
Για τους συνεργάτες του στον Ολυμπιακό Βόλου: «Με όσους δούλεψα, ήταν δική μου επιλογή. Διαχειρίστηκαν πολλά λεφτά και δεν υπήρξε σκοπιμότητα από κανέναν. Τους έχω εμπιστοσύνη και αν έκανα και πάλι διοίκηση πάλι αυτούς θα διάλεγα. Αν δεν είναι εδώ, τους συγχωρώ και τους καταλαβαίνω. Και ας με πίκραναν. Αν νομίζει κάποιος πως του χρωστάω να έρθει να μου ζητήσει τα λεφτά του. Εγώ αγαπάω τον Βόλο και θα έρχομαι συχνά εδώ. Έχουμε ισχυρό δεσμό».
Αν πιστεύει πως η αλλαγή του πολιτικού σκηνικού θα παίξει ρόλο στην εκδίκαση της υπόθεσής του: «Είναι δύσκολο να κρίνουμε το νέο πολιτικό σκηνικό από τώρα. Ο Ανδρέας Παπανδρέου, που βλέπει τον γιο του από ψηλά και κλαίει, είχε πει πως και οι κρίνοντες κρίνονται. Πιστεύω πως υπάρχουν ικανοί δικαστές και από αυτούς θα κριθώ. Αν δεν βρω το δίκιο μου θα προσφύγω στην Ευρωπαϊκή δικαιοσύνη. Ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό. Θα βγω πιο δυνατός και εγώ».
Ο Ολ. Βόλου είχε τρεις συνδέσμους επίσημους όταν φύγατε. Τώρα έντεκα. Τι πιστεύετε; «Είχα πει πως έπρεπε να ξυπνήσει αυτή η πόλη. Πιστεύω πως σάς έκανα να συσπειρωθείτε και επιτέλους τα κατάφερα. Πρέπει να είστε ενωμένοι. Ο Ολ. Βόλου θα πετύχει».
Klik BINTEO

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου